Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2008 23:54 - Коприва в обувките
Автор: armand Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2300 Коментари: 10 Гласове:
1



Не ме чакай.
Някога, преди години обърках всичко. Не разбрах нищо от това, което ми казваше толкова премислено, за да не сбъркаш и да разбера колко означавам за теб. Не виждах в очите ти. Гледах извивките на гърдите ти, дори леко втренчено, но нямах понятие защо се надигат толкова бавно, защо когато пръстите ми барабаняха по масата, ноздрите ти леко се разширяваха, защо когато някоя от поредните ми шеги предизвикваше бурен смях у околните, те се смееше повече с очи. Не усещах топлината и аромата, които изпращаше, когато без умисъл те докосвах, докато разгръщах вестника, забил очи в някоя красавица от прогнозата за времето...
Сигурно си мислела, че съм глупак. Че нищо не разбирам, че не знам какво искам, че мисля само за себе си, че не мисля за себе си... Господи, колко си била права. Аз и сега не знам. Не знам и как въобще мисля за теб. Как открих, че ти може би не си просто приятелка, момиченце, добра фея.
Искам да се обърнеш. Да ме чакаш. Ужасно силно го искам - като глупав гол във вратата. Забил съм нокти в дланите си. Още малко чакай. Докато преодолея нещо в себе си. Но нямам право да го искам. И никога няма да ти кажа това. Пиша го за себе си. За луната в огледалото ми. За макета в шкафа. За лука в салатата. 
Искам да съм храна за птици.

...
Ще затворя прозореца. След 10 години той вече няма да може да се отвори въобще. Ще заяжда. Ще скърца. Маджунът ще е изпадал. 
Но дори няма да се счупи. Нито днес, нито тогава. Защото не може.
През него няма как да се изкълват трохите по перваза. А къщичката за птици в двора... я счупи тогава вятърът, който направих.
Не ме чакай!


Тагове:   обувките,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Веднага й кажи Истината и...
06.03.2008 00:03
... това, което чувстваш! Каквото и да ти струва... :)))
цитирай
2. armand - мина много време
06.03.2008 00:07
не искам да бъркам мозъка и пак :) мисля, че не ме е забравила, но с глупавите си действия и непостоянство най-много да объркам всичко отново.
Не вярвам на себе си толкова.
Я виж ти - веднъж да мисля и за другите. Хахахаха
Виждам се - инатлив старец зад прозореца.
цитирай
3. wonder - Даам... Колко правилност в мислите ти...
06.03.2008 00:11
Движението не означава действие! Действай... :)))

Най-чудното чудо е да приемеш, че можеш да признаеш Любовта си и да не я пропилееш. Все едно кога... Времето не съществува. Любовта е отвъд него...

Усмивка. Топла.
цитирай
4. armand - wonder :)
06.03.2008 00:16
Права си, а и знам, че знаеш, че знам това.
А ти знаеш, че "Не ме чакай!" - значи онова Чакай ме, което няма да кажа. Да не би пък да ме е страх от отхвърляне?! Мъжки глупости. Нем, страх ме е, че ще я нараня.
Благодаря за усмивката. Топла и за теб :)!
цитирай
5. gioia - :)
06.03.2008 00:21
В нейните обувки сигурно копривата ти отдавна е памучно мека :)
Уондър е права.
От мен - Признавай, но само ако си сигурен... :)
цитирай
6. armand - ;)
06.03.2008 00:23
Хмммм.
цитирай
7. divnaya - ~^~
06.03.2008 00:40
Не е възможно. От протекли струи
завесата прогнива. Tлен обгръща
плата. Но от машината студена
плътта освободи, не строй мостове.
Къде ще търсиш въздух за да литнеш
от континент до континент? Словата
да падат където си щат – дано улучат
любов от първи път. Рядка ще е тая
сполука. Прекалено много искат
да извлекат. Потопът глътна всичко.

(Уилям Карлос Уилямс)
цитирай
8. armand - divnaya
06.03.2008 08:26
дам, словата ми вече падат не само където щат, но и като круши от дървото :) улучват повече глави, отколкото любови. А от пръв поглед - хмм :)?
А тази горе - тя вече е под друго дърво полегнала.
Потопът глътна всичко май.
Поздрави.
цитирай
9. анонимен - странното е..
07.03.2008 13:45
че тия глупости не са само "мъжки глупости"..или пък,някак съм се научила да мисля на инат като мъжете...
цитирай
10. armand - :)
07.03.2008 14:05
значи, ще се срещнем някъде по средата :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: armand
Категория: Други
Прочетен: 34821
Постинги: 9
Коментари: 54
Гласове: 373
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031